بهزاد نبوی:

اصلاح‌طلبان روی میرحسین موسوی حساب بازنکنند | تحریمی‌ها به حرف ما گوش نمی‌کنند

در حالی که اصلاح طلبان به منظور آنچه که تلاش برای بیدار ساختن آرای مرددین و خاکستری می نامند، در پی به میدان آوردن میرحسین موسوی می باشند، بهزاد نبوی تاکید می کند که اصلاح طلبان نباید روی موسوی حساب باز کنند.
کد خبر: ۱۴۶۳۱۰۶

به گزارش جام جم آنلاین، سایت مشرق نوشت: بهزاد نبوی طی سخنانی در نشست حزب توسعه ملی ایران اسلامی و با حضور آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات با اشاره به تلاش های خود در دوره های گذشته انتخابات برای به وارد کردن وی به فضای انتخابات گفت: آن وقت ها که مهندس موسوی و خانم رهنورد حصر نبودند،  5 بار به دیدار مهندس موسوی رفتم تا وی را وادار کنم که وارد فضای انتخابات شود اما وی نهایتا از تهران رفت و تنها یک بیانیه داد.
وی در ادامه با بیان اینکه آقای نمی توان از میرحسین موسوی توقع داشت طوری رفتار کند که ما دوست داریم، اظهار داشت: نباید روی این ها(موسوی و رهنورد) حساب باز کرد و خیلی نباید دنبال این موضوع بود.
نبوی همچنین با بیان اینکه تحریمی ها و براندازها هم به حرف اصلاح طلبان گوش نمی کنند، تصریح کرد اصلاح طلبان باید به دنبال افراد بینابین باشند.
این عضو جبهه اصلاحات همچنین با انتقاد طرح موضوعاتی در خصوص وزرای احتمالی دولت پزشکیان نیز بر ضرورت عدم ورود به این مساله تاکید کرد و گفت: بیان این مساله نوعی احساس تقسیم غنائم و ارث و میراث است. مضاف بر اینکه طرح این مسائل خود می تواند منشا اختلافات و مشکلات جدیدی شود.

 

منبع: مشرق

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها